Υποστήριξη πελατών / Στοιχεία επικοινωνίας
Το λογισμικό ΔΙΑΣ έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μην έχει ανάγκες για υποστήριξη. Παρόλα αυτά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας όπως περιγράφεται στην παράγραφο Τρόποι Επικοινωνίας. Για την άμεση εξυπηρέτηση σας ανατρέξτε πρώτα στην ιστοσελίδα μας στα links που αναφέρονται παρακάτω.
Τρόποι επικοινωνίας
Όλες οι πληροφορίες σχετικά με πωλήσεις και τεχνικά θέματα βρίσκονται στις παραπάνω σελίδες. Αν δε βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους παρακάτω τρόπους.
Προτιμήστε την επικοινωνία με email καθώς αυτό μας επιτρέπει να σας απαντάμε ακόμη και εκτός εργάσιμων ωρών και ημερών.
Μην αφήνετε μηνύματα που δε περιέχουν συγκεκριμένα ερωτήματα όπως π.χ.
Χρειάζεται να περιγράψετε επακριβώς το πρόβλημα ή την ερώτηση σας ώστε να επικοινωνήσει μαζί σας ο καταλληλότερος συνεργάτης μας.
Προτιμήστε την επικοινωνία με email καθώς αυτό μας επιτρέπει να σας απαντάμε ακόμη και εκτός εργάσιμων ωρών και ημερών.
Μην αφήνετε μηνύματα που δε περιέχουν συγκεκριμένα ερωτήματα όπως π.χ.
- "Επικοινωνήστε μαζί μου επειδή υπάρχει πρόβλημα"
- "Τηλεφωνήστε μας για ερώτηση σχετική με το πρόγραμμα"
Χρειάζεται να περιγράψετε επακριβώς το πρόβλημα ή την ερώτηση σας ώστε να επικοινωνήσει μαζί σας ο καταλληλότερος συνεργάτης μας.
email πωλήσεων |
|
email τεχνικής υποστήριξης |
[email protected] ή χρησιμοποιήστε την Φόρμα Τεχνικής Yποστήριξης |
Για την παροχή εξ αποστάσεως υποστήριξης ενδέχεται να υπάρχει χρέωση κατά περίπτωση |