Αντιμετώπιση Προβλημάτων
Αν δεν βρείτε λύση στην παρακάτω λίστα μπορείτε να αναφέρετε το πρόβλημα σας στο email [email protected] ή χρησιμοποιήστε την Φόρμα Τεχνικής Yποστήριξης
Στίς 'Kινήσεις' προϊόντος/υπηρεσίας στην στήλη 'Τιμή' εμφανίζεται η αρχική αξία χωρίς να υπολογίζεται η έκπτωση που έχει καταχωρηθεί στην συναλλαγή.
Έκδοση 2.58.00
Πρόβλημα:
'Kινήσεις' προϊόντος/υπηρεσίας απότην καρτέλα Προϊόντος/Υπηρεσίας.
Στην στήλη 'Τιμή εμφανίζεται η αρχική αξία χωρίς να υπολογίζεται η έκπτωση που έχει καταχωρηθεί στην συναλλαγή
Αντιμετώπιση:
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.58.02
Έκδοση 2.58.00
Πρόβλημα:
'Kινήσεις' προϊόντος/υπηρεσίας απότην καρτέλα Προϊόντος/Υπηρεσίας.
Στην στήλη 'Τιμή εμφανίζεται η αρχική αξία χωρίς να υπολογίζεται η έκπτωση που έχει καταχωρηθεί στην συναλλαγή
Αντιμετώπιση:
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.58.02
Κατά την εκκίνηση του ΔΙΑΣ εμφανίζεται μήνυμα "#0159: Unable to create TAdoConnection" και δεν μπορώ να εισέλθω στο πρόγραμμα. Τι πρέπει να κάνω;
(Error creating object. Please verify that the Microsoft Data Access Components 2.1 (or later) have been properly installed)
Η έκδοση των Windows που χρησιμοποιείτε έχει εγκατεστημένα στοιχεία (MDAC Components) που:
Απαιτείται επανεγκατάσταση ή η επιδιόρθωση τους. Παρακαλούμε απευθυνθείτε στον τεχνικό υποστήριξης των υπολογιστικών σας συστημάτων για να εκτελέσει την επανεγκατάσταση ή την επιδιόρθωση των επιμέρους στοιχείων βάση των παρακάτω οδηγιών.
Οδηγίες επιδιόρθωσης (εφαρμόστε κάθε βήμα και αν το πρόβλημα μα το ΔΙΑΣ δεν επιδιορθώνεται προχωρήστε στο επόμενο)
(Error creating object. Please verify that the Microsoft Data Access Components 2.1 (or later) have been properly installed)
Η έκδοση των Windows που χρησιμοποιείτε έχει εγκατεστημένα στοιχεία (MDAC Components) που:
- είναι παλαιότερη έκδοση από την απαιτούμενη
- είναι κατακερματισμένα και χρειάζονται διόρθωση
Απαιτείται επανεγκατάσταση ή η επιδιόρθωση τους. Παρακαλούμε απευθυνθείτε στον τεχνικό υποστήριξης των υπολογιστικών σας συστημάτων για να εκτελέσει την επανεγκατάσταση ή την επιδιόρθωση των επιμέρους στοιχείων βάση των παρακάτω οδηγιών.
Οδηγίες επιδιόρθωσης (εφαρμόστε κάθε βήμα και αν το πρόβλημα μα το ΔΙΑΣ δεν επιδιορθώνεται προχωρήστε στο επόμενο)
- Εγκαταστήστε όλες τις ενημερώσεις των Windows μέσω Windows Update.
- Ανοίξτε την γραμμή εντολών (command line) και πληκτρολογήστε:
SFC /SCANNOW
Εκτελεί έλεγχο και αντικατάσταση αν χρειάζεται, όλων των προστατευμένων αρχείων του συστήματος. Απαιτεί το CD-ROM εγκατάστασης των Windows - Eγκαταστήστε την ενημέρωση για στοιχεία MDAC της Microsoft
Windows XP SP2 ή XP SP3 - Eγκαταστήστε την ενημέρωση για το μηχανισμό διαχείρισης βάσεων δεδομένων Jet 4.0
Windows XP - Εγκαταστήστε κάποια έκδοση του Microsoft Office που να περιλαμβάνει την Microsoft Access ή το Microsoft Access Runtime.
- Κάντε format τον δίσκο που περιλαμβάνει τα Windows. Επανεγκαταστήστε τα Windows και εγκαταστήστε όλες τις ενημερώσεις μέσω Windows Update.
Όταν προσπαθώ να εκτυπώσω οποιοδήποτε έντυπο εμφανίζεται σφάλμα "error loading midas.dll". Τι πρέπει να κάνω;
Windows XP
Από το ΜΕΝΟΥ της κεντρικής οθόνης επιλέξτε ‘Βοήθεια > Τεχνική Υποστήριξη > Fix MidasDLL’. Αν η λειτουργία έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία θα πρέπει να δείτε στην οθόνη διάλογο με μήνυμα ‘DllRegisterServer in .. \Dias\midas.dll succeeded.’
Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να εντοπίσετε την παραπάνω επιλογή στο ΜΕΝΟΥ (λόγω χρήσης παλαιότερης έκδοσης) ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Windows 7 και Windows 8
Windows XP
Από το ΜΕΝΟΥ της κεντρικής οθόνης επιλέξτε ‘Βοήθεια > Τεχνική Υποστήριξη > Fix MidasDLL’. Αν η λειτουργία έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία θα πρέπει να δείτε στην οθόνη διάλογο με μήνυμα ‘DllRegisterServer in .. \Dias\midas.dll succeeded.’
Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να εντοπίσετε την παραπάνω επιλογή στο ΜΕΝΟΥ (λόγω χρήσης παλαιότερης έκδοσης) ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Κάντε δεξί κλικ πάνω στο εικονίδιο του ΔΙΑΣ στην επιφάνεια εργασίας
- Από το αναδυόμενο μενού επιλέξτε ‘Ιδιότητες (Properties)’.
- Στον διάλογο που εμφανίζεται πατήστε το κουμπί «Εύρεση προορισμού» ή «Θέση αρχείου» (Find Target)
- Εμφανίζετε ο φάκελος εγκατάστασης του ΔΙΑ. Κάντε διπλό κλικ πάνω στο αρχείο ‘FixMidasDLL.BAT’
- Αν η λειτουργία έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία θα πρέπει να δείτε στην οθόνη διάλογο με μήνυμα ‘DllRegisterServer in .. \Dias\midas.dll succeeded.
Windows 7 και Windows 8
- Κάντε δεξί κλικ πάνω στο εικονίδιο του ΔΙΑΣ στην επιφάνεια εργασίας
- Από το αναδυόμενο μενού επιλέξτε ‘Ιδιότητες (Properties)’.
- Στον διάλογο που εμφανίζεται πατήστε το κουμπί «Εύρεση προορισμού» ή «Θέση αρχείου» (Find Target).
- Εμφανίζεται ο φάκελος εγκατάστασης του ΔΙΑ. Κάντε δεξί κλικ πάνω στο αρχείο ‘FixMidasDLL.BAT’ και επιλέξτε ‘Επεξεργασία (Edit)’. Θα εμφανιστεί το Σημειωματάριο (Notepad) των Windows. Αντικαταστήστε την γραμμή regsvr32 %cd%\midas.dll με την γραμμή regsvr32 C:\Dias\midas.dll (όπου C:\Dias o φάκελος εγκατάστασης του ΔΙΑ) και πατήστε ‘Αποθήκευση (Save)’.
- Κάντε δεξί κλικ πάνω στο αρχείο ‘FixMidasDLL.BAT’ και επιλέξτε ‘Εκτέλεση σαν διαχειριστής (Run as Administrator)’
- Αν η λειτουργία έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία θα πρέπει να δείτε στην οθόνη διάλογο με μήνυμα ‘DllRegisterServer in .. \Dias\midas.dll succeeded.
Στα Windows 7 σε κάθε εκκίνηση του λογισμικού εμφανίζεται μήνυμα για τροποποίηση των τοπικών ρυθμίσεων της ημερομηνίας, παρόλο που οι ρυθμίσεις είναι σωστές
Έκδοση 2.15
Πρόβλημα:
Κάθε φορά που εκκινείτε το λογισμικό εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα: "Οι τοπικές ρυθμίσεις του υπολογιστή σας δεν είναι ορισμένες στα ελληνικά. Βρέθηκε ότι η μορφή της Σύντομης ημερομηνίας (Short date) στο σύστημα σας είναι (M/d/yyyy) ενώ για την ελληνική έπρεπε να είναι η/Μ/εεεε (ή d/M/yyyy)..."
Αντιμετώπιση:
Αν αυτό ΔΕΝ λειτουργήσει ανοίξτε το παράθυρο "Περιοχή και γλώσα" και πατήστε το κουμπί "Πρόσθετες ρυθμίσεις". Στο νέο παράθυρο που εμφανίζεται πατήστε το κουμπί "Επαναφορά".
Διορθώθηκε: Είναι πρόβλημα της Microsoft με της τοπικές ρυθμίσεις ημερομηνίας
Έκδοση 2.15
Πρόβλημα:
Κάθε φορά που εκκινείτε το λογισμικό εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα: "Οι τοπικές ρυθμίσεις του υπολογιστή σας δεν είναι ορισμένες στα ελληνικά. Βρέθηκε ότι η μορφή της Σύντομης ημερομηνίας (Short date) στο σύστημα σας είναι (M/d/yyyy) ενώ για την ελληνική έπρεπε να είναι η/Μ/εεεε (ή d/M/yyyy)..."
Αντιμετώπιση:
- Ανοίξτε το παράθυρο "Περιοχή και γλώσα" (Regional and Language options)
- Στο πλαίσιο "Μορφή:" επιλέξτε κάποια ρυθμιση διαφορετική από την ελληνική π.χ. Αγγλικά (Ηνωμένων Πολιτειών)
- Πατήστε το κουμπί "Εφαρμογή"
- Στο πλαίσιο "Μορφή:" επιλέξτε "Ελληνικά (Ελλάδας)
- Πατήστε ΟΚ
Αν αυτό ΔΕΝ λειτουργήσει ανοίξτε το παράθυρο "Περιοχή και γλώσα" και πατήστε το κουμπί "Πρόσθετες ρυθμίσεις". Στο νέο παράθυρο που εμφανίζεται πατήστε το κουμπί "Επαναφορά".
Διορθώθηκε: Είναι πρόβλημα της Microsoft με της τοπικές ρυθμίσεις ημερομηνίας
Πρέπει πρώτα να αποθηκεύσετε την συναλλαγή για να μπορέσετε να επεξεργαστείτε τα είδη της παραγγελίας
Έκδοση 2.10
Πρόβλημα:
Αν μεταβείτε στην τελευταία συναλλαγή του παραθύρου πωλήσεων ή αγορών και από την καρτέλα συναλλαγής επιλέξετε να δείτε την ανάλυση παραγγελιας εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα: "Πρέπει πρώτα να αποθηκεύσετε την συναλλαγή για να μπορέσετε να επεξεργαστείτε τα είδη της παραγγελίας."
Αντιμετώπιση:
Κλείστε την καρτέλα και μεταβείτε στην προηγούμενη συναλλαγή. Ανοίξτε την καρτέλα συναλλαγής και επιλέξετε να δείτε την ανάλυση παραγγελιας. Κλείστε την καρτέλα ανάλυσης παραγγελίας και την καρτέλα συναλλαγής και μεταβείτε ξανά στην συναλλαγή που εμφανίστηκε το παραπάνω μήνυμα. Ανοίξτε την καρτέλα συναλλαγής και επιλέξετε να δείτε την ανάλυση παραγγελιας.
Διορθώθηκε: Θα διορθωθεί σε επόμενη έκδοση
Έκδοση 2.10
Πρόβλημα:
Αν μεταβείτε στην τελευταία συναλλαγή του παραθύρου πωλήσεων ή αγορών και από την καρτέλα συναλλαγής επιλέξετε να δείτε την ανάλυση παραγγελιας εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα: "Πρέπει πρώτα να αποθηκεύσετε την συναλλαγή για να μπορέσετε να επεξεργαστείτε τα είδη της παραγγελίας."
Αντιμετώπιση:
Κλείστε την καρτέλα και μεταβείτε στην προηγούμενη συναλλαγή. Ανοίξτε την καρτέλα συναλλαγής και επιλέξετε να δείτε την ανάλυση παραγγελιας. Κλείστε την καρτέλα ανάλυσης παραγγελίας και την καρτέλα συναλλαγής και μεταβείτε ξανά στην συναλλαγή που εμφανίστηκε το παραπάνω μήνυμα. Ανοίξτε την καρτέλα συναλλαγής και επιλέξετε να δείτε την ανάλυση παραγγελιας.
Διορθώθηκε: Θα διορθωθεί σε επόμενη έκδοση
Error:#652: FindNextNumber Υπερχείλιση
Έκδοση 2.08
Πρόβλημα:
Κατά την εισαγωγή νέας συναλλαγής μπορεί να εμφανιστεί το "Error:#652: FindNextNumber Υπερχείλιση".
Αντιμετώπιση:
(μέχρι να βγεί η έκδοση 2.09)
Το πρόβλημα προκύπτει αν υπάρχουν συναλλαγές με αριθμό παραστατικού μεγαλύτερο από 2000000. Θα πρέπει να βρείτε αυτές τις συναλλαγές και να αλλάξετε τον αριθμό παραστατικού σε κάτι "μη αριθμητικό". Για παράδειγμα μπορείτε να αλλάξετε το 3000000 σε α3000000 ώστε να σταματήσει να θεωρείται αριθμός μεγαλύτερος από 2000000. (Θα λαμβάνεται σα κείμενο και όχι αριθμός)
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.09.
Έκδοση 2.08
Πρόβλημα:
Κατά την εισαγωγή νέας συναλλαγής μπορεί να εμφανιστεί το "Error:#652: FindNextNumber Υπερχείλιση".
Αντιμετώπιση:
(μέχρι να βγεί η έκδοση 2.09)
Το πρόβλημα προκύπτει αν υπάρχουν συναλλαγές με αριθμό παραστατικού μεγαλύτερο από 2000000. Θα πρέπει να βρείτε αυτές τις συναλλαγές και να αλλάξετε τον αριθμό παραστατικού σε κάτι "μη αριθμητικό". Για παράδειγμα μπορείτε να αλλάξετε το 3000000 σε α3000000 ώστε να σταματήσει να θεωρείται αριθμός μεγαλύτερος από 2000000. (Θα λαμβάνεται σα κείμενο και όχι αριθμός)
- Σημειώστε τον τύπο συναλλαγής που έχει πρόβλημα κατά την εισαγωγή (π.χ. Διάφορες πωλήσεις, Απαιτήσεις, κλπ)
- Από τις πωλήσεις ή τις αγορές, πηγαίνετε στις ρυθμίσεις του πίνακα και ζητήστε να εμφανίζεται η στήλη αριθμός παραστατικού.
- Εντοπίστε τις εγγραφές αυτού του τύπου που έχουν αριθμό παραστατικού μεγαλύτερο από 2000000 και προσθέστε ένα "α", πριν τον αριθμό.
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.09.
Μηδενική ποσότητα στις συναλλαγές Διαφόρων Αγορών και Διαφόρων Πωλήσεων
Έκδοση 2.07
Πρόβλημα:
Πρόβλημα στην ανάλυση συναλλαγών για Διάφορες Πωλήσεις και Διάφορες Αγορές:
Αν προσπαθήσετε να δημιουργήσετε μία νέα συναλλαγή Διαφόρων Αγορών ή Διαφόρων Πωλήσεων εμφανίζεται μήνυμα λάθους.
Στις υπάρχουσες εγγραφές οι ποσότητες των προϊόντων στην ανάλυση παραγγελίας των συναλλαγών Διαφόρων Αγορών και Διαφόρων Πωλήσεων φαίνονται μηδενικές. Οι ποσότητες όμως είναι σωστά αποθηκευμένες στη βάση δεδομένων.
Αντιμετώπιση: Μην αλλάζετε τις συναλλαγές Διαφόρων Αγορών και Διαφόρων Πωλήσεων μέχρι να κυκλοφορήσει η διόρθωση. Επισκευτείτε αυτή τη σελίδα ξανά για να ενημερωθείτε για την αναβάθμιση
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.08.
Έκδοση 2.07
Πρόβλημα:
Πρόβλημα στην ανάλυση συναλλαγών για Διάφορες Πωλήσεις και Διάφορες Αγορές:
Αν προσπαθήσετε να δημιουργήσετε μία νέα συναλλαγή Διαφόρων Αγορών ή Διαφόρων Πωλήσεων εμφανίζεται μήνυμα λάθους.
Στις υπάρχουσες εγγραφές οι ποσότητες των προϊόντων στην ανάλυση παραγγελίας των συναλλαγών Διαφόρων Αγορών και Διαφόρων Πωλήσεων φαίνονται μηδενικές. Οι ποσότητες όμως είναι σωστά αποθηκευμένες στη βάση δεδομένων.
Αντιμετώπιση: Μην αλλάζετε τις συναλλαγές Διαφόρων Αγορών και Διαφόρων Πωλήσεων μέχρι να κυκλοφορήσει η διόρθωση. Επισκευτείτε αυτή τη σελίδα ξανά για να ενημερωθείτε για την αναβάθμιση
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.08.
Σφάλμα διαγραφής Προσφοράς / Συναλλαγής
Έκδοση 2.06
Πρόβλημα:
Όταν χρησιμοποιείτε το εργαλείο μετατροπών για να δημιουργήσετε μια νέα συναλλαγή, τότε δεν είναι δυνατή η διαγραφή της αρχικής συναλλαγής. Για παράδειγμα αν επιλέξετε "δημιουργία απαίτησης από προσφορά", τότε δε θα μπορείτε να σβήσετε την προσφορά.
Αντιμετώπιση:
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.08
Έκδοση 2.06
Πρόβλημα:
Όταν χρησιμοποιείτε το εργαλείο μετατροπών για να δημιουργήσετε μια νέα συναλλαγή, τότε δεν είναι δυνατή η διαγραφή της αρχικής συναλλαγής. Για παράδειγμα αν επιλέξετε "δημιουργία απαίτησης από προσφορά", τότε δε θα μπορείτε να σβήσετε την προσφορά.
Αντιμετώπιση:
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.08
Φίλτρα σε πεδία ημερομηνίας
Έκδοση 2.00
Πρόβλημα:
Όταν γίνεται προσθήκη φίλτρου εύρους ημερομηνίας σε πεδίο ημερομηνίας εμφανίζεται μύνημα λάθους και το φίλτρο ΔΕΝ εφαρμόζεται.
Αντιμετώπιση:
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.07
Έκδοση 2.00
Πρόβλημα:
Όταν γίνεται προσθήκη φίλτρου εύρους ημερομηνίας σε πεδίο ημερομηνίας εμφανίζεται μύνημα λάθους και το φίλτρο ΔΕΝ εφαρμόζεται.
Αντιμετώπιση:
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.07
3ο δεκαδικό στα έντυπα προσφορών και απαιτήσεων excel
Έκδοση 2.05
Πρόβλημα:
Αν η τιμή προϊόντος έχει περισσότερα από 2 δεκαδικά ψηφία, στην εκτύπωση excel η στήλη "τιμή μονάδας" στογγυλοποιεί σε 2 δεκαδικά.
Αντιμετώπιση:
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.06
Έκδοση 2.05
Πρόβλημα:
Αν η τιμή προϊόντος έχει περισσότερα από 2 δεκαδικά ψηφία, στην εκτύπωση excel η στήλη "τιμή μονάδας" στογγυλοποιεί σε 2 δεκαδικά.
Αντιμετώπιση:
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.06
Σφάλμα #5423 όταν κλείνουν τα παράθυρα προϊόντων
Έκδοση 2.06
Πρόβλημα:
Αν ανοίξουμε τα παράθυρα «Προϊόντα > Καρτέλα Προϊόντος > Κινήσεις» και κλείσουν με την αντίστροφη σειρά εμφανίζεται σφάλμα #5423.
Αντιμετώπιση: Επανεκκινήστε το λογισμικό. Τα δεδομένα σας δεν διατρέχουν κίνδυνο.
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.07
Έκδοση 2.06
Πρόβλημα:
Αν ανοίξουμε τα παράθυρα «Προϊόντα > Καρτέλα Προϊόντος > Κινήσεις» και κλείσουν με την αντίστροφη σειρά εμφανίζεται σφάλμα #5423.
Αντιμετώπιση: Επανεκκινήστε το λογισμικό. Τα δεδομένα σας δεν διατρέχουν κίνδυνο.
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.07
Καθώς επεξεργάζομαι τα ποσά μίας συναλλαγής εμφανίζεται μήνυμα λάθους #983. Τι πρέπει να κάνω;
Κάθε φορά που επεξεργάζεστε τα ποσά μίας συναλλαγής το λογισμικό εκτελεί ελέγχους ακεραιότητας των ποσών Καθ. Ποσό, ΦΠΑ και Τελικό Ποσό. Αν το άθροισμα των: Καθ. Ποσό + ΦΠΑ είναι διαφορετικό από το Τελικό Ποσό, αυτό παραβαίνει τον έλεγχο ακεραιότητας των ποσών και παράγει το λάθος 983.
Ακολουθήστε τα παρακάτω:
Κάθε φορά που επεξεργάζεστε τα ποσά μίας συναλλαγής το λογισμικό εκτελεί ελέγχους ακεραιότητας των ποσών Καθ. Ποσό, ΦΠΑ και Τελικό Ποσό. Αν το άθροισμα των: Καθ. Ποσό + ΦΠΑ είναι διαφορετικό από το Τελικό Ποσό, αυτό παραβαίνει τον έλεγχο ακεραιότητας των ποσών και παράγει το λάθος 983.
Ακολουθήστε τα παρακάτω:
- Στείλτε μας το αρχείο καταγραφής λαθών Dias-log.txt
- Στη καρτέλα συναλλαγής σβήστε τα καταχωρημένα ποσά και συμπληρώστε το Καθ. Ποσό ή το Τελικό Ποσό και πατήστε Enter. Το λογισμικό θα υπολογίσει αυτόματα τα άλλα δύο ποσά.
Κατά την εκκίνηση του ΔΙΑΣ εμφανίζεται μήνυμα "Το Dias.exe είναι κατεστραμμένο και δεν μπορεί να γίνει ανάγνωση" και δεν μπορώ να εισέλθω στο πρόγραμμα. Τι πρέπει να κάνω;
Το αποθηκευτικό σας μέσο έχει τραυματιστεί και εμφανίζονται σφάλματα στην επιφάνεια ανάγνωσης. Αυτό μπορεί να οφείλεται είτε σε ανώμαλο τερματισμό του υπολογιστή είτε στο φαινόμενο γήρανσης του USB δίσκου (στην περίπτωση εγκατάστασης σε USB δίσκο). Τα σφάλματα αυτά είναι συχνότερα σε αφαιρούμενες μονάδες αποθήκευσης (π.χ USB Flash disk). Συνιστούμε την χρήση φορητού σκληρού δίσκου USB.
Τα σφάλματα δίσκου είναι κρίσιμα και μπορεί να οδηγήσουν σε οριστική απώλεια των δεδομένων σας.
Για την επαναφορά δοκιμάστε:
Το αποθηκευτικό σας μέσο έχει τραυματιστεί και εμφανίζονται σφάλματα στην επιφάνεια ανάγνωσης. Αυτό μπορεί να οφείλεται είτε σε ανώμαλο τερματισμό του υπολογιστή είτε στο φαινόμενο γήρανσης του USB δίσκου (στην περίπτωση εγκατάστασης σε USB δίσκο). Τα σφάλματα αυτά είναι συχνότερα σε αφαιρούμενες μονάδες αποθήκευσης (π.χ USB Flash disk). Συνιστούμε την χρήση φορητού σκληρού δίσκου USB.
Τα σφάλματα δίσκου είναι κρίσιμα και μπορεί να οδηγήσουν σε οριστική απώλεια των δεδομένων σας.
Για την επαναφορά δοκιμάστε:
- Αποθηκεύστε τα αντίγραφα ασφαλείας της βάσης δεδομένων σε άλλο αποθηκευτικό μέσο ο ΔΙΑΣ κρατάει αντίγραφα των τελευταίων επτά ημερών μέσα στον φάκελο Autobackups καθώς και αντίγραφα ασφαλείας των βάσεων κατά τις αναβαθμίσεις μέσα στον φάκελο DB-Backup. Οι φάκελοι αυτοί βρίσκονται μέσα στον φάκελο εγκατάστασης του ΔΙΑ π.χ. C:\Dias.
- Eκτελέσετε τον Έλεγχο σφαλμάτων δίσκου των Windows
- Εκτελέστε το ΔΙΑΣ. Αν το πρόβλημα παραμένει τότε προτείνουμε να εγκαταστήσετε το ΔΙΑΣ σε φορητό USB δίσκο ή σε σταθερό υπολογιστή (PC ή Laptop)
Κατά την εκκίνηση του ΔΙΑΣ εμφανίζεται μήνυμα "Μη αναγνωρίσιμη μορφή βάσης δεδομένων" και δεν μπορώ να εισέλθω στο πρόγραμμα. Τι πρέπει να κάνω;
Η βάση δεδομένων σας είναι κατεστραμμένη. Αυτό μπορεί να οφείλεται είτε σε ανώμαλο τερματισμό του υπολογιστή, είτε σε ασταθές τοπικό δίκτυο (στην περίπτωση που έχετε δικτυακή εγκατάσταση) είτε στο φαινόμενο γήρανσης του USB δίσκου (στην περίπτωση εγκατάστασης σε USB δίσκο).
Πρέπει να επαναφέρετε κάποιο λειτουργικό αντίγραφο ασφαλείας (backup) της βάσης δεδομένων. Ο ΔΙΑΣ κρατάει αντίγραφα των τελευταίων επτά ημερών μέσα στον φάκελο Autobackups καθώς και αντίγραφα ασφαλείας των βάσεων κατά τις αναβαθμίσεις μέσα στον φάκελο DB-Backup. Οι φάκελοι αυτοί βρίσκονται μέσα στον φάκελο εγκατάστασης του ΔΙΑ π.χ. C:\Program Files\Dias.
Επίσης θα πρέπει να δοκιμάσετε και τυχόν αντίγραφα ασφαλείας που αποθηκεύετε εσείς σε κάποια άλλο φάκελο ή αποθηκευτικό μέσο.
Για να επαναφέρετε αντίγραφο ασφαλείας:
Η βάση δεδομένων σας είναι κατεστραμμένη. Αυτό μπορεί να οφείλεται είτε σε ανώμαλο τερματισμό του υπολογιστή, είτε σε ασταθές τοπικό δίκτυο (στην περίπτωση που έχετε δικτυακή εγκατάσταση) είτε στο φαινόμενο γήρανσης του USB δίσκου (στην περίπτωση εγκατάστασης σε USB δίσκο).
Πρέπει να επαναφέρετε κάποιο λειτουργικό αντίγραφο ασφαλείας (backup) της βάσης δεδομένων. Ο ΔΙΑΣ κρατάει αντίγραφα των τελευταίων επτά ημερών μέσα στον φάκελο Autobackups καθώς και αντίγραφα ασφαλείας των βάσεων κατά τις αναβαθμίσεις μέσα στον φάκελο DB-Backup. Οι φάκελοι αυτοί βρίσκονται μέσα στον φάκελο εγκατάστασης του ΔΙΑ π.χ. C:\Program Files\Dias.
Επίσης θα πρέπει να δοκιμάσετε και τυχόν αντίγραφα ασφαλείας που αποθηκεύετε εσείς σε κάποια άλλο φάκελο ή αποθηκευτικό μέσο.
Για να επαναφέρετε αντίγραφο ασφαλείας:
- Εντοπίστε το πιο πρόσφατο αντίγραφο ασφαλείας (ελέγξτε την ημερομηνία τελευταίας τροποποίησης των Windows) και αποθηκεύστε το στην επιφάνεια εργασίας.
- Μετονομάστε το σε "dias.mdb" και μετακινήστε το στο φάκελο εγκατάστασης του ΔΙΑ.
- Εκκινήστε το ΔΙΑ.
- Αν εμφανιστεί το μήνυμα λάθους εντοπίστε το επόμενο πιο πρόσφατο αντίγραφο ασφαλείας και συνεχίστε από το βήμα 2.
- Αν σας ζήτηθεί αναβάθμιση της βάσης δεδομένων επιλέξτε "Ναί".
Δεν μπορώ να αναγνώσω τους ελληνικούς χαρακτήρες. Τι ρύθμιση πρέπει να κάνω;
Για ρύθμιση των ελληνικών χαρακτήρων σε Ελληνικά Windows 10 δείτε εδώ.
Γενικές οδηγίες:
Από το μενού των Windows επιλέξτε Start (Έναρξη) -> Control Panel (Πίνακας ελέγχου) -> Τοπικές ρυθμίσεις (Regional and Language options)
Στο το παράθυρο διαλόγου που εμφανίζεται :
Για ρύθμιση των ελληνικών χαρακτήρων σε Ελληνικά Windows 10 δείτε εδώ.
Γενικές οδηγίες:
Από το μενού των Windows επιλέξτε Start (Έναρξη) -> Control Panel (Πίνακας ελέγχου) -> Τοπικές ρυθμίσεις (Regional and Language options)
Στο το παράθυρο διαλόγου που εμφανίζεται :
- στον σελιδοδείκτη "Regional Options" επιλέξτε Ελληνικά (Greek) και Ελλάδα (Greece) αντίστοιχα.
- στον σελιδοδείκτη "Για προχωρημένους (Advanced) -> Γλώσσα για μη Unicode προγράμματα" επιλέξτε Ελληνικά (Greek).
Απαραίτητα αρχεία για την σωστή λειτουργία του λογισμικού
Για να δημιουργήστε μία λίστα με τα αρχεία που είναι εγκατεστημένα από το λογισμικό:
Για να δημιουργήστε μία λίστα με τα αρχεία που είναι εγκατεστημένα από το λογισμικό:
- Από το μενού των Windows επιλέξτε "Έναρξη > Εκτέλεση..." ("Start > Run...)
- Στο πλαίσιο του διαλόγου που θα εμφανιστεί πληκτρολογήστε:
cmd /c dir F:\ /s > c:\diasfilelist.txt
όπου F το γράμμα του φορητού USB δίσκου ή του τοπικού δίσκου στο οποίο έχετε εγκαταστήσει το λογισμικό.
Σημ.: κάντε αντιγραφή και επικόλληση το παραπάνω κείμενο αντικαθιστώντας μόνο το γράμμα του φορητού USB δίσκου ή του τοπικού δίσκου. - Ανοίξτε το φάκελο με τα περιεχόμενα του τοπικού δίσκου c:\ (από το εικονίδιο "Ο Υπολογιστής μου").
- Εντοπίστε το αρχείο diasfilelist.txt.
- Επισυνάψτε το αρχείο diasfilelist.txt σε ένα e-mail και αποστείλατε το μας στο [email protected].
Τα ονόματα των πεδίων εμφανίζονται στα Αγγλικά
Από το μενού της κεντρικής οθόνης επιλέξτε "Βοήθεια > Τεχνική Υποστήριξη > Καθαρισμός προσωρινής μνήμης" και επανεκκινήστε το λογισμικό.
Από το μενού της κεντρικής οθόνης επιλέξτε "Βοήθεια > Τεχνική Υποστήριξη > Καθαρισμός προσωρινής μνήμης" και επανεκκινήστε το λογισμικό.
Δεν μπορώ να κάνω αναβάθμιση του προγράμματος.
Ελέγξτε τα παρακάτω:
Αν το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται παρακαλούμε συμπληρώστε το παρακάτω ερωτηματολόγιο και αποστείλατε το στο e-mail: [email protected]
Ελέγξτε τα παρακάτω:
- Είστε συνδεμένος στο Internet;
- Έχετε εγκατεστημένο λογισμικό (antivirus, firewall, proxy, κτλ) που περιορίζει την πρόσβαση του υπολογιστή σας στο Internet ;
Αν ναι, απενεργοποιήστε τα για να ολοκληρωθεί η αναβάθμιση. - Στον διάλογο "Έλεγχος για αναβαθμίσεις" ΜΗ συμπληρώνετε τον "Κωδικό Ειδικής Αναβάθμισης" εκτός και αν σας έχει υποδειχτεί διαφορετικά από το τεχνικό τμήμα της εταιρίας μας
Αν το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται παρακαλούμε συμπληρώστε το παρακάτω ερωτηματολόγιο και αποστείλατε το στο e-mail: [email protected]
- Τι έκδοση Windows έχετε;
- Ποια είναι η έκδοση του ΔΙΑ; (θα την βρείτε στον τίτλο της κεντρικής οθόνης)
- Συνδέεστε στα Windows με λογαριασμό που έχει δικαιώματα Administrator ή με απλό χρήστη Windows;
- Το πρόβλημα υφίσταται και σε άλλους υπολογιστές; (αν χρησιμοποιείτε επιπλέον άδειες χρήσης). Για να διαπιστώσετε αν το πρόβλημα σχετίζεται με ένα συγκεκριμένο υπολογιστή, δοκιμάστε να αναβαθμίσετε σε κάποιον άλλον υπολογιστή την αντίστοιχη έκδοση FREE.
- Όταν εμφανίζεται το λογισμικό αναβάθμισης (Version updater) τι μηνύματα εμφανίζονται στο πλαίσιο κειμένου;
- Ποια είναι η έκδοση του Version updater; (θα την βρείτε στον τίτλο του παραθύρου)