Αντιμετώπιση Προβλημάτων
Αν δεν βρείτε λύση στην παρακάτω λίστα μπορείτε να αναφέρετε το πρόβλημα σας στο email support@diassoftware.gr ή χρησιμοποιήστε την Φόρμα Τεχνικής Yποστήριξης
Στίς 'Kινήσεις' προϊόντος/υπηρεσίας στην στήλη 'Τιμή' εμφανίζεται η αρχική αξία χωρίς να υπολογίζεται η έκπτωση που έχει καταχωρηθεί στην συναλλαγή.
Έκδοση 2.58.00
Πρόβλημα:
'Kινήσεις' προϊόντος/υπηρεσίας απότην καρτέλα Προϊόντος/Υπηρεσίας.
Στην στήλη 'Τιμή εμφανίζεται η αρχική αξία χωρίς να υπολογίζεται η έκπτωση που έχει καταχωρηθεί στην συναλλαγή
Αντιμετώπιση:
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.58.02
Έκδοση 2.58.00
Πρόβλημα:
'Kινήσεις' προϊόντος/υπηρεσίας απότην καρτέλα Προϊόντος/Υπηρεσίας.
Στην στήλη 'Τιμή εμφανίζεται η αρχική αξία χωρίς να υπολογίζεται η έκπτωση που έχει καταχωρηθεί στην συναλλαγή
Αντιμετώπιση:
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.58.02
Κατά την εκκίνηση του ΔΙΑΣ εμφανίζεται μήνυμα "#0159: Unable to create TAdoConnection" και δεν μπορώ να εισέλθω στο πρόγραμμα. Τι πρέπει να κάνω;
(Error creating object. Please verify that the Microsoft Data Access Components 2.1 (or later) have been properly installed)
Η έκδοση των Windows που χρησιμοποιείτε έχει εγκατεστημένα στοιχεία (MDAC Components) που:
Απαιτείται επανεγκατάσταση ή η επιδιόρθωση τους. Παρακαλούμε απευθυνθείτε στον τεχνικό υποστήριξης των υπολογιστικών σας συστημάτων για να εκτελέσει την επανεγκατάσταση ή την επιδιόρθωση των επιμέρους στοιχείων βάση των παρακάτω οδηγιών.
Οδηγίες επιδιόρθωσης (εφαρμόστε κάθε βήμα και αν το πρόβλημα μα το ΔΙΑΣ δεν επιδιορθώνεται προχωρήστε στο επόμενο)
(Error creating object. Please verify that the Microsoft Data Access Components 2.1 (or later) have been properly installed)
Η έκδοση των Windows που χρησιμοποιείτε έχει εγκατεστημένα στοιχεία (MDAC Components) που:
- είναι παλαιότερη έκδοση από την απαιτούμενη
- είναι κατακερματισμένα και χρειάζονται διόρθωση
Απαιτείται επανεγκατάσταση ή η επιδιόρθωση τους. Παρακαλούμε απευθυνθείτε στον τεχνικό υποστήριξης των υπολογιστικών σας συστημάτων για να εκτελέσει την επανεγκατάσταση ή την επιδιόρθωση των επιμέρους στοιχείων βάση των παρακάτω οδηγιών.
Οδηγίες επιδιόρθωσης (εφαρμόστε κάθε βήμα και αν το πρόβλημα μα το ΔΙΑΣ δεν επιδιορθώνεται προχωρήστε στο επόμενο)
- Εγκαταστήστε όλες τις ενημερώσεις των Windows μέσω Windows Update.
- Ανοίξτε την γραμμή εντολών (command line) και πληκτρολογήστε:
SFC /SCANNOW
Εκτελεί έλεγχο και αντικατάσταση αν χρειάζεται, όλων των προστατευμένων αρχείων του συστήματος. Απαιτεί το CD-ROM εγκατάστασης των Windows - Eγκαταστήστε την ενημέρωση για στοιχεία MDAC της Microsoft
Windows XP SP2 ή XP SP3 - Eγκαταστήστε την ενημέρωση για το μηχανισμό διαχείρισης βάσεων δεδομένων Jet 4.0
Windows XP - Εγκαταστήστε κάποια έκδοση του Microsoft Office που να περιλαμβάνει την Microsoft Access ή το Microsoft Access Runtime.
- Κάντε format τον δίσκο που περιλαμβάνει τα Windows. Επανεγκαταστήστε τα Windows και εγκαταστήστε όλες τις ενημερώσεις μέσω Windows Update.
Όταν προσπαθώ να εκτυπώσω οποιοδήποτε έντυπο εμφανίζεται σφάλμα "error loading midas.dll". Τι πρέπει να κάνω;
Windows XP
Από το ΜΕΝΟΥ της κεντρικής οθόνης επιλέξτε ‘Βοήθεια > Τεχνική Υποστήριξη > Fix MidasDLL’. Αν η λειτουργία έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία θα πρέπει να δείτε στην οθόνη διάλογο με μήνυμα ‘DllRegisterServer in .. \Dias\midas.dll succeeded.’
Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να εντοπίσετε την παραπάνω επιλογή στο ΜΕΝΟΥ (λόγω χρήσης παλαιότερης έκδοσης) ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Windows 7 και Windows 8
Windows XP
Από το ΜΕΝΟΥ της κεντρικής οθόνης επιλέξτε ‘Βοήθεια > Τεχνική Υποστήριξη > Fix MidasDLL’. Αν η λειτουργία έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία θα πρέπει να δείτε στην οθόνη διάλογο με μήνυμα ‘DllRegisterServer in .. \Dias\midas.dll succeeded.’
Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να εντοπίσετε την παραπάνω επιλογή στο ΜΕΝΟΥ (λόγω χρήσης παλαιότερης έκδοσης) ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Κάντε δεξί κλικ πάνω στο εικονίδιο του ΔΙΑΣ στην επιφάνεια εργασίας
- Από το αναδυόμενο μενού επιλέξτε ‘Ιδιότητες (Properties)’.
- Στον διάλογο που εμφανίζεται πατήστε το κουμπί «Εύρεση προορισμού» ή «Θέση αρχείου» (Find Target)
- Εμφανίζετε ο φάκελος εγκατάστασης του ΔΙΑ. Κάντε διπλό κλικ πάνω στο αρχείο ‘FixMidasDLL.BAT’
- Αν η λειτουργία έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία θα πρέπει να δείτε στην οθόνη διάλογο με μήνυμα ‘DllRegisterServer in .. \Dias\midas.dll succeeded.
Windows 7 και Windows 8
- Κάντε δεξί κλικ πάνω στο εικονίδιο του ΔΙΑΣ στην επιφάνεια εργασίας
- Από το αναδυόμενο μενού επιλέξτε ‘Ιδιότητες (Properties)’.
- Στον διάλογο που εμφανίζεται πατήστε το κουμπί «Εύρεση προορισμού» ή «Θέση αρχείου» (Find Target).
- Εμφανίζεται ο φάκελος εγκατάστασης του ΔΙΑ. Κάντε δεξί κλικ πάνω στο αρχείο ‘FixMidasDLL.BAT’ και επιλέξτε ‘Επεξεργασία (Edit)’. Θα εμφανιστεί το Σημειωματάριο (Notepad) των Windows. Αντικαταστήστε την γραμμή regsvr32 %cd%\midas.dll με την γραμμή regsvr32 C:\Dias\midas.dll (όπου C:\Dias o φάκελος εγκατάστασης του ΔΙΑ) και πατήστε ‘Αποθήκευση (Save)’.
- Κάντε δεξί κλικ πάνω στο αρχείο ‘FixMidasDLL.BAT’ και επιλέξτε ‘Εκτέλεση σαν διαχειριστής (Run as Administrator)’
- Αν η λειτουργία έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία θα πρέπει να δείτε στην οθόνη διάλογο με μήνυμα ‘DllRegisterServer in .. \Dias\midas.dll succeeded.
Στα Windows 7 σε κάθε εκκίνηση του λογισμικού εμφανίζεται μήνυμα για τροποποίηση των τοπικών ρυθμίσεων της ημερομηνίας, παρόλο που οι ρυθμίσεις είναι σωστές
Έκδοση 2.15
Πρόβλημα:
Κάθε φορά που εκκινείτε το λογισμικό εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα: "Οι τοπικές ρυθμίσεις του υπολογιστή σας δεν είναι ορισμένες στα ελληνικά. Βρέθηκε ότι η μορφή της Σύντομης ημερομηνίας (Short date) στο σύστημα σας είναι (M/d/yyyy) ενώ για την ελληνική έπρεπε να είναι η/Μ/εεεε (ή d/M/yyyy)..."
Αντιμετώπιση:
Αν αυτό ΔΕΝ λειτουργήσει ανοίξτε το παράθυρο "Περιοχή και γλώσα" και πατήστε το κουμπί "Πρόσθετες ρυθμίσεις". Στο νέο παράθυρο που εμφανίζεται πατήστε το κουμπί "Επαναφορά".
Διορθώθηκε: Είναι πρόβλημα της Microsoft με της τοπικές ρυθμίσεις ημερομηνίας
Έκδοση 2.15
Πρόβλημα:
Κάθε φορά που εκκινείτε το λογισμικό εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα: "Οι τοπικές ρυθμίσεις του υπολογιστή σας δεν είναι ορισμένες στα ελληνικά. Βρέθηκε ότι η μορφή της Σύντομης ημερομηνίας (Short date) στο σύστημα σας είναι (M/d/yyyy) ενώ για την ελληνική έπρεπε να είναι η/Μ/εεεε (ή d/M/yyyy)..."
Αντιμετώπιση:
- Ανοίξτε το παράθυρο "Περιοχή και γλώσα" (Regional and Language options)
- Στο πλαίσιο "Μορφή:" επιλέξτε κάποια ρυθμιση διαφορετική από την ελληνική π.χ. Αγγλικά (Ηνωμένων Πολιτειών)
- Πατήστε το κουμπί "Εφαρμογή"
- Στο πλαίσιο "Μορφή:" επιλέξτε "Ελληνικά (Ελλάδας)
- Πατήστε ΟΚ
Αν αυτό ΔΕΝ λειτουργήσει ανοίξτε το παράθυρο "Περιοχή και γλώσα" και πατήστε το κουμπί "Πρόσθετες ρυθμίσεις". Στο νέο παράθυρο που εμφανίζεται πατήστε το κουμπί "Επαναφορά".
Διορθώθηκε: Είναι πρόβλημα της Microsoft με της τοπικές ρυθμίσεις ημερομηνίας
Πρέπει πρώτα να αποθηκεύσετε την συναλλαγή για να μπορέσετε να επεξεργαστείτε τα είδη της παραγγελίας
Έκδοση 2.10
Πρόβλημα:
Αν μεταβείτε στην τελευταία συναλλαγή του παραθύρου πωλήσεων ή αγορών και από την καρτέλα συναλλαγής επιλέξετε να δείτε την ανάλυση παραγγελιας εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα: "Πρέπει πρώτα να αποθηκεύσετε την συναλλαγή για να μπορέσετε να επεξεργαστείτε τα είδη της παραγγελίας."
Αντιμετώπιση:
Κλείστε την καρτέλα και μεταβείτε στην προηγούμενη συναλλαγή. Ανοίξτε την καρτέλα συναλλαγής και επιλέξετε να δείτε την ανάλυση παραγγελιας. Κλείστε την καρτέλα ανάλυσης παραγγελίας και την καρτέλα συναλλαγής και μεταβείτε ξανά στην συναλλαγή που εμφανίστηκε το παραπάνω μήνυμα. Ανοίξτε την καρτέλα συναλλαγής και επιλέξετε να δείτε την ανάλυση παραγγελιας.
Διορθώθηκε: Θα διορθωθεί σε επόμενη έκδοση
Έκδοση 2.10
Πρόβλημα:
Αν μεταβείτε στην τελευταία συναλλαγή του παραθύρου πωλήσεων ή αγορών και από την καρτέλα συναλλαγής επιλέξετε να δείτε την ανάλυση παραγγελιας εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα: "Πρέπει πρώτα να αποθηκεύσετε την συναλλαγή για να μπορέσετε να επεξεργαστείτε τα είδη της παραγγελίας."
Αντιμετώπιση:
Κλείστε την καρτέλα και μεταβείτε στην προηγούμενη συναλλαγή. Ανοίξτε την καρτέλα συναλλαγής και επιλέξετε να δείτε την ανάλυση παραγγελιας. Κλείστε την καρτέλα ανάλυσης παραγγελίας και την καρτέλα συναλλαγής και μεταβείτε ξανά στην συναλλαγή που εμφανίστηκε το παραπάνω μήνυμα. Ανοίξτε την καρτέλα συναλλαγής και επιλέξετε να δείτε την ανάλυση παραγγελιας.
Διορθώθηκε: Θα διορθωθεί σε επόμενη έκδοση
Error:#652: FindNextNumber Υπερχείλιση
Έκδοση 2.08
Πρόβλημα:
Κατά την εισαγωγή νέας συναλλαγής μπορεί να εμφανιστεί το "Error:#652: FindNextNumber Υπερχείλιση".
Αντιμετώπιση:
(μέχρι να βγεί η έκδοση 2.09)
Το πρόβλημα προκύπτει αν υπάρχουν συναλλαγές με αριθμό παραστατικού μεγαλύτερο από 2000000. Θα πρέπει να βρείτε αυτές τις συναλλαγές και να αλλάξετε τον αριθμό παραστατικού σε κάτι "μη αριθμητικό". Για παράδειγμα μπορείτε να αλλάξετε το 3000000 σε α3000000 ώστε να σταματήσει να θεωρείται αριθμός μεγαλύτερος από 2000000. (Θα λαμβάνεται σα κείμενο και όχι αριθμός)
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.09.
Έκδοση 2.08
Πρόβλημα:
Κατά την εισαγωγή νέας συναλλαγής μπορεί να εμφανιστεί το "Error:#652: FindNextNumber Υπερχείλιση".
Αντιμετώπιση:
(μέχρι να βγεί η έκδοση 2.09)
Το πρόβλημα προκύπτει αν υπάρχουν συναλλαγές με αριθμό παραστατικού μεγαλύτερο από 2000000. Θα πρέπει να βρείτε αυτές τις συναλλαγές και να αλλάξετε τον αριθμό παραστατικού σε κάτι "μη αριθμητικό". Για παράδειγμα μπορείτε να αλλάξετε το 3000000 σε α3000000 ώστε να σταματήσει να θεωρείται αριθμός μεγαλύτερος από 2000000. (Θα λαμβάνεται σα κείμενο και όχι αριθμός)
- Σημειώστε τον τύπο συναλλαγής που έχει πρόβλημα κατά την εισαγωγή (π.χ. Διάφορες πωλήσεις, Απαιτήσεις, κλπ)
- Από τις πωλήσεις ή τις αγορές, πηγαίνετε στις ρυθμίσεις του πίνακα και ζητήστε να εμφανίζεται η στήλη αριθμός παραστατικού.
- Εντοπίστε τις εγγραφές αυτού του τύπου που έχουν αριθμό παραστατικού μεγαλύτερο από 2000000 και προσθέστε ένα "α", πριν τον αριθμό.
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.09.
Μηδενική ποσότητα στις συναλλαγές Διαφόρων Αγορών και Διαφόρων Πωλήσεων
Έκδοση 2.07
Πρόβλημα:
Πρόβλημα στην ανάλυση συναλλαγών για Διάφορες Πωλήσεις και Διάφορες Αγορές:
Αν προσπαθήσετε να δημιουργήσετε μία νέα συναλλαγή Διαφόρων Αγορών ή Διαφόρων Πωλήσεων εμφανίζεται μήνυμα λάθους.
Στις υπάρχουσες εγγραφές οι ποσότητες των προϊόντων στην ανάλυση παραγγελίας των συναλλαγών Διαφόρων Αγορών και Διαφόρων Πωλήσεων φαίνονται μηδενικές. Οι ποσότητες όμως είναι σωστά αποθηκευμένες στη βάση δεδομένων.
Αντιμετώπιση: Μην αλλάζετε τις συναλλαγές Διαφόρων Αγορών και Διαφόρων Πωλήσεων μέχρι να κυκλοφορήσει η διόρθωση. Επισκευτείτε αυτή τη σελίδα ξανά για να ενημερωθείτε για την αναβάθμιση
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.08.
Έκδοση 2.07
Πρόβλημα:
Πρόβλημα στην ανάλυση συναλλαγών για Διάφορες Πωλήσεις και Διάφορες Αγορές:
Αν προσπαθήσετε να δημιουργήσετε μία νέα συναλλαγή Διαφόρων Αγορών ή Διαφόρων Πωλήσεων εμφανίζεται μήνυμα λάθους.
Στις υπάρχουσες εγγραφές οι ποσότητες των προϊόντων στην ανάλυση παραγγελίας των συναλλαγών Διαφόρων Αγορών και Διαφόρων Πωλήσεων φαίνονται μηδενικές. Οι ποσότητες όμως είναι σωστά αποθηκευμένες στη βάση δεδομένων.
Αντιμετώπιση: Μην αλλάζετε τις συναλλαγές Διαφόρων Αγορών και Διαφόρων Πωλήσεων μέχρι να κυκλοφορήσει η διόρθωση. Επισκευτείτε αυτή τη σελίδα ξανά για να ενημερωθείτε για την αναβάθμιση
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.08.
Σφάλμα διαγραφής Προσφοράς / Συναλλαγής
Έκδοση 2.06
Πρόβλημα:
Όταν χρησιμοποιείτε το εργαλείο μετατροπών για να δημιουργήσετε μια νέα συναλλαγή, τότε δεν είναι δυνατή η διαγραφή της αρχικής συναλλαγής. Για παράδειγμα αν επιλέξετε "δημιουργία απαίτησης από προσφορά", τότε δε θα μπορείτε να σβήσετε την προσφορά.
Αντιμετώπιση:
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.08
Έκδοση 2.06
Πρόβλημα:
Όταν χρησιμοποιείτε το εργαλείο μετατροπών για να δημιουργήσετε μια νέα συναλλαγή, τότε δεν είναι δυνατή η διαγραφή της αρχικής συναλλαγής. Για παράδειγμα αν επιλέξετε "δημιουργία απαίτησης από προσφορά", τότε δε θα μπορείτε να σβήσετε την προσφορά.
Αντιμετώπιση:
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.08
Φίλτρα σε πεδία ημερομηνίας
Έκδοση 2.00
Πρόβλημα:
Όταν γίνεται προσθήκη φίλτρου εύρους ημερομηνίας σε πεδίο ημερομηνίας εμφανίζεται μύνημα λάθους και το φίλτρο ΔΕΝ εφαρμόζεται.
Αντιμετώπιση:
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.07
Έκδοση 2.00
Πρόβλημα:
Όταν γίνεται προσθήκη φίλτρου εύρους ημερομηνίας σε πεδίο ημερομηνίας εμφανίζεται μύνημα λάθους και το φίλτρο ΔΕΝ εφαρμόζεται.
Αντιμετώπιση:
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.07
3ο δεκαδικό στα έντυπα προσφορών και απαιτήσεων excel
Έκδοση 2.05
Πρόβλημα:
Αν η τιμή προϊόντος έχει περισσότερα από 2 δεκαδικά ψηφία, στην εκτύπωση excel η στήλη "τιμή μονάδας" στογγυλοποιεί σε 2 δεκαδικά.
Αντιμετώπιση:
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.06
Έκδοση 2.05
Πρόβλημα:
Αν η τιμή προϊόντος έχει περισσότερα από 2 δεκαδικά ψηφία, στην εκτύπωση excel η στήλη "τιμή μονάδας" στογγυλοποιεί σε 2 δεκαδικά.
Αντιμετώπιση:
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.06
Σφάλμα #5423 όταν κλείνουν τα παράθυρα προϊόντων
Έκδοση 2.06
Πρόβλημα:
Αν ανοίξουμε τα παράθυρα «Προϊόντα > Καρτέλα Προϊόντος > Κινήσεις» και κλείσουν με την αντίστροφη σειρά εμφανίζεται σφάλμα #5423.
Αντιμετώπιση: Επανεκκινήστε το λογισμικό. Τα δεδομένα σας δεν διατρέχουν κίνδυνο.
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.07
Έκδοση 2.06
Πρόβλημα:
Αν ανοίξουμε τα παράθυρα «Προϊόντα > Καρτέλα Προϊόντος > Κινήσεις» και κλείσουν με την αντίστροφη σειρά εμφανίζεται σφάλμα #5423.
Αντιμετώπιση: Επανεκκινήστε το λογισμικό. Τα δεδομένα σας δεν διατρέχουν κίνδυνο.
Διορθώθηκε: Διορθώθηκε στην έκδοση 2.07