Λογισμικό ΔΙΑΣ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΚΕΤΑ FREE
  • ΠΑΚΕΤΑ PRO
    • ΔΙΑΣ Πελατολόγιο
    • ΔΙΑΣ Συναλλαγές
    • ΔΙΑΣ Τιμολόγηση
    • ΔΙΑΣ-Επιχείρηση
  • ΑΓΟΡΑ ΠΑΚΕΤΟΥ
    • Ποιο πακέτο χρειάζεται η επιχείρηση μου
    • Τιμοκατάλογος
    • Διαδικασία Αγοράς
    • Άδεια Χρήσης Λογισμικού και Εγγυήσεις
  • ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ
    • Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
    • Φορολογικός Μηχανισμός
    • Διαβίβαση παραστατικών στην πλατφόρμα myDATA
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
    • Ανακοινώσεις
    • Οδηγίες Εγκατάστασης
    • Οδηγίες Χρήσης / Συχνές ερωτήσεις
    • Εκπαιδευτικά Βίντεο
    • Αντιμετώπιση προβλημάτων
    • Ελάχιστες Απαιτήσεις Η/Υ
    • Ιστορικό Εκδόσεων
    • Επικοινωνία

​Παροχή εξ αποστάσεως υποστήριξης

Το AnyDesk είναι λογισμικό απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας που επιτρέπει την σύνδεση χρηστών στον υπολογιστή σας.

Αν αντιμετωπίζετε κάποιο τεχνικό πρόβλημα το οποίο δε μπορεί να επιλυθεί μέσω email, τότε το τεχνικό τμήμα της DiasSoftware θα μπορέσει να διερευνήσει το πρόβλημα, απ' ευθείας πάνω στον υπολογιστή σας με τη χρήση του AnyDesk.

  1. Κατεβάστε το AnyDesk από τη διεύθυνση:
    https://anydesk.com/el/downloads/windows
    ​
  2. Κάντε διπλό κλικ στο εκτελέσιμο αρχείο της εγκατάστασης του AnyDesk.

  3. θα εμφανιστεί παράθυρο στο οποίο αναγράφεται ο αριθμός του Σταθμού Εργασίας του υπολογιστή σας, όπως φαίνεται στην διπλανή εικόνα.
    ​
  4. Αφήνοντας ανοιχτό τον υπολογιστή σας και το παράθυρο του AnyDesk, στείλτε μας με email, στο [email protected], τον αριθμό του Σταθμού Εργασίας, έτσι ώστε να μπορέσουμε να συνδεθούμε στον υπολογιστή σας.

  5. Εφόσον το αίτημα σύνδεσης από την DiasSoftware είναι έγκυρο, το παράθυρο αποδοχής θα εμφανιστεί στον υπολογστή σας. Πατήστε Αποδοχή του αιτήματος σύνδεσης για να καθιερωθεί η σύνδεση.

  6. Υπάρχει η δυνατότητα συνομιλίας μέσω γραπτού κειμένου  (chat), εφόσον κριθεί απαραίτητο.


Επίσης πρέπει να αποστείλετε με email το Όνομα Χρήστη και το Συνθηματικό που χρησιμοποιείτε στο ΔΙΑΣ.
Picture
Picture

Powered by Create your own unique website with customizable templates.