Λογισμικό ΔΙΑΣ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΚΕΤΑ FREE
  • ΠΑΚΕΤΑ PRO
    • ΔΙΑΣ Πελατολόγιο
    • ΔΙΑΣ Συναλλαγές
    • ΔΙΑΣ Τιμολόγηση
    • ΔΙΑΣ-Επιχείρηση
  • ΑΓΟΡΑ ΠΑΚΕΤΟΥ
    • Ποιο πακέτο χρειάζεται η επιχείρηση μου
    • Τιμοκατάλογος
    • Διαδικασία Αγοράς
    • Άδεια Χρήσης Λογισμικού και Εγγυήσεις
  • ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ
    • Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
    • Φορολογικός Μηχανισμός
    • Διαβίβαση παραστατικών στην πλατφόρμα myDATA
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
    • Ανακοινώσεις
    • Οδηγίες Εγκατάστασης
    • Οδηγίες Χρήσης / Συχνές ερωτήσεις
    • Εκπαιδευτικά Βίντεο
    • Αντιμετώπιση προβλημάτων
    • Ελάχιστες Απαιτήσεις Η/Υ
    • Ιστορικό Εκδόσεων
    • Επικοινωνία

​Γιατί εμφανίζεται αρνητικό απόθεμα στην καρτέλα Προϊόντος/Υπηρεσίας;

​Το αρνητικό απόθεμα που εμφανίζεται, στο πεδίο Υπόλοιπο Αποθήκης, υποδεικνύει ότι έχουν γίνει περισσότερες πωλήσεις του συγκεκριμένου προϊόντος/υπηρεσίας από το αποθεματικό που υπάρχει στην αποθήκη. π.χ. πωλήθηκαν 6 τεμάχια, ενώ στην αποθήκη υπήρχαν 5 τεμάχια.

Το αρνητικό απόθεμα  μπορεί να εμφανιστεί είτε γιατί δεν έγινε αρχική εισαγωγή του αποθέματος του προϊόντος/υπηρεσίας, είτε γιατί πρέπει να γίνει παραγγελία του προϊόντος/υπηρεσίας στον προμηθευτή.
Powered by Create your own unique website with customizable templates.