Λογισμικό ΔΙΑΣ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΚΕΤΑ FREE
  • ΠΑΚΕΤΑ PRO
    • ΔΙΑΣ Πελατολόγιο
    • ΔΙΑΣ Συναλλαγές
    • ΔΙΑΣ Τιμολόγηση
    • ΔΙΑΣ-Επιχείρηση
  • ΑΓΟΡΑ ΠΑΚΕΤΟΥ
    • Ποιο πακέτο χρειάζεται η επιχείρηση μου
    • Τιμοκατάλογος
    • Διαδικασία Αγοράς
    • Άδεια Χρήσης Λογισμικού και Εγγυήσεις
  • ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ
    • Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
    • Φορολογικός Μηχανισμός
    • Διαβίβαση παραστατικών στην πλατφόρμα myDATA
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
    • Ανακοινώσεις
    • Οδηγίες Εγκατάστασης
    • Οδηγίες Χρήσης / Συχνές ερωτήσεις
    • Εκπαιδευτικά Βίντεο
    • Αντιμετώπιση προβλημάτων
    • Ελάχιστες Απαιτήσεις Η/Υ
    • Ιστορικό Εκδόσεων
    • Επικοινωνία

Αρχείο καταγραφής λαθών

Μπορείτε να μας αποστείλετε κάποια στοιχεία για να μπορέσουμε να το εντοπίσουμε και να το λύσουμε:

  • περιγράψτε τα βήματα που ακολουθήσατε για να φτάσετε στο πρόβλημα
  • ποια έκδοση των Windows χρησιμοποιείτε; (Windows 7, Windows 10, Windows 11, κλπ)
  • έχετε εισέρθει στα Windows με λογαριασμό Διαχειριστή (πλήρη δικαιώματα) ή με λογαριασμό απλού χρήστη (περιορισμένα δικαιώματα);
  • στείλτε μας screenshot από το σημείο του προβλήματος (οδηγίες παρακάτω)

Λήψη screenshot (φωτογραφία) στο σημείο του προβλήματος
  • Πατήστε στο πληκτρολόγιο Αlt + PrtSc  (print screen) συγχρόνως ή χρησιμοποιήστε οποιοδήποτε άλλο λογισμικό (π.χ. Εργαλείο αποκομμάτων των Windows 10)
  • Ανοίξτε το Μicrosoft Word και επιλέξτε Edit-Paste (επικόλληση)
  • Στείλτε μας με e-mail το αρχείο Word που δείχνει το πρόβλημα
  • Πείτε μας τι έκδοση και γλώσσα Windows χρησιμοποιείτε

Αποστολή με e-mail του αρχείου καταγραφής λαθών
όταν το λογισμικό εντοπίσει κάποιο εσωτερικό λάθος δημιουργεί αυτόματα το αρχείο καταγραφής λαθών Dias-log.txt στην επιφάνεια εργασίας των Windows. Στείλτε μας το αρχείο αυτό στο e-mail ​[email protected].

Powered by Create your own unique website with customizable templates.